Contact Info / Websites

All 9 audio Reviews


CLAB - Emrox vs Richard CLAB - Emrox vs Richard

Rated 2.5 / 5 stars

is... is this like a paroddy of "EPIC RAP BATTLES OF HISTORY" ?



Arcade Theme Arcade Theme

Rated 4.5 / 5 stars

It is so awesome that i think i wanna get it on iTunes OWAIT already have it on iTunes BTW RIP Edd Gould (cant remember wich year) - 2012



Turd Eating Cat Turd Eating Cat

Rated 5 / 5 stars

The video may contain seizures

whoever has a seizure problem should NEVER watch the original or see this



Sunra/Phr0zen - My Nightmare Sunra/Phr0zen - My Nightmare

Rated 5 / 5 stars

This is Awesome

it's just not the same now...


Sunraw responds:

Hahaha! That's actually my voice believe it or not! Appreciate the love!


Sunset Park Act 3 - (Sonic TT) Sunset Park Act 3 - (Sonic TT)

Rated 5 / 5 stars

#####

oh Yea i like it it Better than a Game! YES!!


People find this review helpful!
DreamEater responds:

Haha awesome bro, thank you for the review!

~Dj Sonik


Final Fight| Bowser Remix Final Fight| Bowser Remix

Rated 5 / 5 stars

Hey I Like IT

I've Herd 2-no 3 Mario Music Songs



bowser heartattack bowser heartattack

Rated 4.5 / 5 stars

OH YEA I LOVE IT

Well i Don't know i like Mario Bros Games And Videos AND I SO DO LOVE IT *Mario- -Voice* YEA YEA WEEHEEE HA-HA



Show No Tears Show No Tears

Rated 5 / 5 stars

AWSOME!!

Oh Yeah



Luigi's Mansion (8Bit) Luigi's Mansion (8Bit)

Rated 3 / 5 stars

Sounds Good

...